You will find the tracking information in the order details by accessing "your account".
If an order includes multiple products, each one may have different delivery dates. However, the estimated date provided during the purchase process is the date on which you will receive all the products together.
If you have received an email informing you of the shipment of your order with transport, in it you will find a direct link to the tracking. If you do not have this email, you can also track your shipment by accessing "your account". In it, we will provide you with the carrier's information so that you can contact them directly and get more precise information.
Note: If the package shows that it has been delivered, but you have not received it, please go to the "Order delivered but I have not received it" page for more information.
이 양식에 제공된 개인 정보는 Funiglobal Development SL (Funidelia)에 의해 처리 될 것임을 알려드립니다. 이 정보의 주요 목적은 귀하의 요청이나 질문에 답변하는 것입니다. 합법화는 데이터 주체의 동의를 통해 이루어집니다. 귀하의 데이터는 제 3 자에게 전달되지 않음을 알려드립니다. 귀하는 이리의 개인 정보 취급 방침에 설명 된 바와 같이 다른 권리들 중에서도 데이터에 액세스, 수정 및 삭제할 수있는 권리가 있습니다.