We are sorry to hear that you received an incomplete or incorrect order.
Go to "Your account" and click on the "Returns and claims" button. Select the order, the incorrect or unreceived products and provide us with all the information so that we can resolve the issue as soon as possible.
You have 14 calendar days from when you received the order to make this claim.
Important note: Use this button only to notify us of the existence of an incorrect or unreceived item. It is obligatory to inform us before returning the item. Failure to do so may result in the return being denied.
Will I automatically receive a replacement?
After the review, if the claim is accepted, we will refund the full amount paid for this item without incurring any return costs, or, if we have product availability, we will deliver a new product to you.
이 양식에 제공된 개인 정보는 Funiglobal Development SL (Funidelia)에 의해 처리 될 것임을 알려드립니다. 이 정보의 주요 목적은 귀하의 요청이나 질문에 답변하는 것입니다. 합법화는 데이터 주체의 동의를 통해 이루어집니다. 귀하의 데이터는 제 3 자에게 전달되지 않음을 알려드립니다. 귀하는 이리의 개인 정보 취급 방침에 설명 된 바와 같이 다른 권리들 중에서도 데이터에 액세스, 수정 및 삭제할 수있는 권리가 있습니다.