We are sorry that you received an incomplete product, we may have received it in this condition from the factory.
Please contact us to request a return through "your account" and specify the reason in the returns section, or use the contact form below. To speed up the process, please provide:
Once we receive your request, we will contact you as soon as possible with a solution. If the refund is approved, we will return the full amount paid for the item, excluding shipping costs, or if the product is still available, we will send you a new product. You have 14 calendar days from the date you received the order to make this claim.
** Important: It is mandatory to notify us of the missing part of the product and your intention to return it before sending the merchandise back to us. Failure to do so may cause the return to be rejected.
이 양식에 제공된 개인 정보는 Funiglobal Development SL (Funidelia)에 의해 처리 될 것임을 알려드립니다. 이 정보의 주요 목적은 귀하의 요청이나 질문에 답변하는 것입니다. 합법화는 데이터 주체의 동의를 통해 이루어집니다. 귀하의 데이터는 제 3 자에게 전달되지 않음을 알려드립니다. 귀하는 이리의 개인 정보 취급 방침에 설명 된 바와 같이 다른 권리들 중에서도 데이터에 액세스, 수정 및 삭제할 수있는 권리가 있습니다.